Jeram Linang

Anak-anak SMKBdk berkhemah di sini. Saya dan Ain saja mengekor salah seorang cikgunya. Dari pagi hingga hampir 1.00 tghari Ain berendam. Dan saya? Hanya menunggu dan mengawasi dari bangku berhampiran. Tiada mood nak tulis panjang-panjang. Letih…..

11 Comments (+add yours?)

  1. arsaili
    Jul 10, 2009 @ 14:44:33

    salam, duduk di bangku pun letih gak ker …ahahahah…tapi berat tanggungjwb ni…takut apa2 berlaku kan

    Reply

  2. cikgu panji
    Jul 10, 2009 @ 15:18:40

    arsaili,
    letih wei….berjam-jam tunggu dia mandi, taknak naik-naik.

    Reply

  3. adanz
    Jul 10, 2009 @ 16:19:27

    waaaaa tempat ni la kalu zaman2 remaja dulu kami n geng berkelah, konvoi ngan moto.. hehehe dulu agak kurang bersih, sekarang dah ok ke?

    Reply

  4. Abang Long
    Jul 10, 2009 @ 19:30:06

    Kenapa tidak bermandi – manda bersama si anak ?

    Reply

  5. TokNabe
    Jul 11, 2009 @ 08:34:51

    Lama tak ziarah jeram linang, dah berbelah tahun…. keadaannya mcm mana agaknya sekarang ni?

    Reply

  6. cikgu panji
    Jul 11, 2009 @ 12:16:54

    adanz,
    rasanya ini first time saya sapa sinni.ramai jugak ore. sampah kertas, plastik tak berapa ada. daun kayu je banyak.

    Reply

  7. cikgu panji
    Jul 11, 2009 @ 12:20:45

    ab long,
    malu nak mandi di tengah2 orgramai tu. tak sanggup….hehehe

    toknabe,
    tempat tu ok jugak. kalau dijaga elok2 dari segi kebersihannya, lagi comel.

    Reply

  8. atie
    Jul 12, 2009 @ 01:04:06

    Dulu 2 masa nak kecik2 ulu anak gek g berkelah kat situ dengan ipar duai. Siap bbq lagi….lor ni lama dah tak pergi

    Reply

  9. cikgu panji
    Jul 12, 2009 @ 07:35:45

    atie,
    masa saya gi hari tu pun ramai jugak orang ber bbq.

    Reply

  10. RHEA
    Jul 13, 2009 @ 10:02:51

    adehhh.. tak ajak rhea pun.. hehe..

    Reply

  11. cikgu panji
    Jul 13, 2009 @ 12:56:42

    rhea,
    tak muat kereta. hehehe

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: