Budi Bahasa Amalan Kita

Alhamdulillah hari ini banyak urusan dapat diselesaikan
Dan saya sangat berpuashati dengan layanan tiga kaunter di tiga buah pejabat yang dikunjungi. Sangat berhemah. Syukur….

11 Comments (+add yours?)

  1. CJ
    Jul 19, 2009 @ 15:48:17

    ada kwn bagitau, satu2nya pekerjaan yg blh merotan, memarahi dn mendenda pelanggan… ialah, cikgu. haha

    Reply

  2. Lynx
    Jul 19, 2009 @ 16:00:42

    Pelajar zaman sekarang tak boleh disentuh secara fizikal, tetapi kena gunakan pendekatan emosi… evolusi pendidikan..🙂

    Reply

  3. jue mj
    Jul 19, 2009 @ 16:14:46

    kalu budak2 jenis tak mkn saman, guna psikologi pun tak guna… siap ajuk2 kita lg mcm dah tau kita nak wat apa kt dia…. tension2!!!!1

    Reply

  4. kuIna
    Jul 20, 2009 @ 03:03:11

    yg baik kita puji
    yg tak baik (bukan buruk) kita tegur moga diperbaiki.

    Reply

  5. cikgu panji
    Jul 20, 2009 @ 07:36:57

    cj,
    selalu ke rotan pelanggan? hehehe takut nak rotan…nanti mak bapak diorang dtg.

    lynx,
    bila agaknya diorang nak insaf?
    sabar….sabar

    jue mj,
    time ambik result baru le diorang buat muka sposen.hehehe

    kuina,
    begitulah nampaknya. tapi kadang2 boleh hilang sabar dgn kerenah mereka.

    Reply

  6. echah_syed
    Jul 21, 2009 @ 01:26:53

    mcm pengarah DBP ler ustazah ni..nak tuka profesion ke..?? :p

    Reply

  7. cikgu panji
    Jul 21, 2009 @ 03:13:41

    combi,
    perli ke? hehehe

    Reply

  8. adanz
    Jul 21, 2009 @ 15:19:44

    hmmmm ustazah ke? mesti kenal kan ustaz saruzi?

    Reply

  9. cikgu panji
    Jul 22, 2009 @ 07:51:20

    adanz,
    satu sekolah mesti kenal.hehehe

    Reply

  10. pB
    Jul 22, 2009 @ 12:48:12

    yang baik kita ikut

    yang tak elok , lebih baik kita tinggal

    tak gitu

    Reply

  11. cikgu panji
    Jul 23, 2009 @ 06:56:21

    betul tu..
    seboleh-bolehnya kita hindari perlakuan yg boleh menyakit atau mengecilkan hati orang lain.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: