Maafkan Saya

Kadang-kadang kita ( sayalah tu) sudah cukup berhati-hati buat sesuatu tugasan, tapi masih juga tersalah, tersilap, tertinggal dan sebagainya. Memang sangat kecewa bila keadaan sebegitu terjadi apatah lagi bila ia membabitkan perkara-perkara penting. Dan kesalahan itu pula, sepatutnya tidak berlaku kerana terlalu mudah semudah menulis no 1,2,3 untuk dilakukan. Tapi boleh jugak terlupa atau terlepas pandang. Setelah siap fax, masuk kelas, balik rumah, buat macam-macam kerja, malam tadi baru saya teringat, saya terlupa isi satu colum dalam borang yang telah saya fax kelmarin.( Jgn tanya borang apa…hehehe) Boleh tak saya cakap, sudah takdir saya buat silap?? Ahad nanti kena menalipon le pulak.

memang saya insan yang lemah.
Hari ni macam tak best je cuti sebab asyik teringatkan kesalahan yang tak sepatutnya berlaku itu.

6 Comments (+add yours?)

  1. Nik Zulina
    Jul 24, 2009 @ 15:13:16

    Manusia tak lepas daripada buat silap..biasalah..tapi next time be alertlah ye.. Rayuan haji dah lulus ke? Ghoyat ko ambo getek deh..

    Reply

  2. cikgu panji
    Jul 26, 2009 @ 14:03:46

    Alhamdulillah, dah beres.

    Reply

  3. echah_syed
    Jul 28, 2009 @ 01:43:32

    ntah borang izin nak bermadu kot.. :p

    larikkkkkkkkkkkkkkk..!!!

    Reply

  4. cikgu panji
    Jul 28, 2009 @ 07:58:05

    combi,
    ada org nak kena ni.hehehe

    Reply

  5. jue mj
    Jul 31, 2009 @ 15:27:32

    betul tu kak CP, semua ore buat silap… kalu 100% perfect tu namanya bukan ore… tp malaikat…
    be coolll…

    Reply

  6. CIKGU PANJI
    Aug 01, 2009 @ 06:56:19

    jue mj,
    t kasih.tapi kadang2 org tak boleh terima kesalahan kita.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: