Manakan Sama Si Dia Seorang

Best friend saya demam teruk. Dah 2 x bawak jumpa Dr. Dua tiga hari ok kemudian demam balik, Kesian dia dan kesian saya….dah tak boleh minta tolong. Saya tidak dapat upload gambar sekitar hari keluarga sabtu lepas dek kedemaman best friend a.k.a laptop saya. Nasib baik ada si kecik ini. Tapi biasa le si kecik, bukan boleh buat kerja setangkas best friend saya.

sedikit musykil le…. bil letrik bulan ni RM300 +

5 Comments (+add yours?)

  1. TokNabe
    Aug 09, 2009 @ 15:02:47

    kalau orang dah kena kuarantin 7 hari kat rumah tu!.

    emmm…RM300.. banyak tu.

    Reply

  2. Abang Long
    Aug 10, 2009 @ 03:57:12

    RM300 kalau buat kenduri kesyukuran … lepas tu ….

    Reply

  3. Nadia Yuna
    Aug 11, 2009 @ 01:36:36

    awat banyak sangat bil tu? baik akak gi check. silap tu kott =p

    Reply

  4. RHEA
    Aug 11, 2009 @ 09:14:19

    cikgu..

    kalau masuk blog rhea, ambil pamplet tu ye.. dr.malina minta tolong perpanjangkan.. terima kasih..

    Reply

  5. cikgu panji
    Aug 12, 2009 @ 09:27:21

    toknabe,
    dah sihat…nasib baik tak kena campak dlm tong sampah.

    ab long,
    dgn RM300 tu mcm2 boleh beli.tgh cari puncanya.

    nadiayuna,
    nak kata guna lebih, rasanya mcm biasa je.biasanya musim raya je bil naik mendadak.

    rhea,
    t kasih.nanti saya singgah

    Reply

Leave a Reply

