Sekali Sekala

Amat berbaloi dengan bermacam-macam kuih muih tradisional, collek, kek, puding, laksa, mee, kambing panggang dan anika lauk pauk yang disediakan. Tiga beranak sedang memenuhkan tangki.

11 Comments (+add yours?)

  1. hafzan lazim
    Sep 04, 2009 @ 14:43:18

    sabar2. hahahah

    Reply

  2. pija5120
    Sep 04, 2009 @ 14:44:42

    sedap belakee… kita dok mkn kt umah je!

    Reply

  3. KamiKreatif
    Sep 04, 2009 @ 18:17:58

    Salam.

    makan kat mana tu? blh gak nak try

    Reply

  4. rumah kuning
    Sep 04, 2009 @ 21:34:51

    je,
    th ni kena berpuasa berapa jam?

    pija,
    hehehe rasanya dah terlebih drp yg sepatutnya.

    kamikreatif,
    kat hotel renaissance kb

    Reply

  5. hafzan lazim
    Sep 04, 2009 @ 23:53:23

    16 jam gitu lah. ok jah. Bunyi je lama, tp takde lah berat sangat.

    Reply

  6. rumah kuning
    Sep 05, 2009 @ 02:04:11

    je,
    takpe, tahun depan dah dpt posa di m"sia

    Reply

  7. TokNabe
    Sep 05, 2009 @ 15:19:34

    Time puasa, semuanya sedap mcm nak sebat semuanya…… dugaan puasa.

    Reply

  8. Rumah Kuning
    Sep 06, 2009 @ 06:12:40

    toknabe,
    betul tu.tak ada yg nampak tak sedap, melainkan sedap belako

    Reply

  9. echah_syed
    Sep 07, 2009 @ 04:03:31

    makanan huhu..😦

    bila nak belanja combi.

    Reply

  10. azlanlin
    Sep 07, 2009 @ 06:58:15

    Uiii.. cik abng mmg berselera dan udah takpedulik camerawomen ek? Yang penting, penuhkan tangki dulu…

    Reply

  11. Rumah Kuning
    Sep 07, 2009 @ 08:13:40

    combi,
    mai kelate boleh le belanja.

    azlanlin,
    berselera gini senang nak bela.hehehe

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: