OK…Saya Dah Update

Sangat malas nak update blog. Mengaku je….senang cerita. Hehehe
Petang Jumaat lepas, pergi sekolah untuk siapkan pentas. Kami bertiga dengan bantuan pengawas. Sabtu sekolah ganti sebab nak cuti lebih masa Tahun Baru Cina nanti. Patutnya petang Sabtu pun kena pergi sekolah lagi sebab ada aktiviti ko kurikulum tapi saya terlupa. Tak tipu, betul-betul terlupa. Hari ni Ahad, sekolah seperti biasa. Tapi hari ni agak istimewa sikit sebab Badan Pengawas meraikan guru-guru yang birthdaynya bulan Januari termasuklah saya. Mereka bagi sebiji kek semasa perhimpunan mingguan pagi tadi. Kongsi ramai-ramai….dapat le sepotong sorang. Dapat kad juga seorang satu. Terimakasih banyak-banyak untuk Badan Pengawas yang prihatin. Bila masuk ke kelas, ramai jugak Anak murid yg ucap Happy Birtday. T kasih.
Pic ni diambil pagi-pagi dina Sabtu lepas. Sebab tu le gelap gelita.(padahal guna henset cap ayam)


Selesai….

3 Comments (+add yours?)

  1. Rashid
    Jan 25, 2010 @ 16:29:48

    kena rajin rajin update tau. (saya pun sama juga sebenarnya..)hehe..

    Reply

  2. rumah kuning
    Jan 25, 2010 @ 16:40:50

    rashid,update blog pun ikut mood jugak.hehehe

    Reply

  3. Kujie
    Jan 28, 2010 @ 23:21:09

    rumah sy pun ade tangga tengah2 mcm tu juga…tapi sama saiz dr atas ke bawah..tak de mengembnang kat bawah..hehehehetau skrg cikgu2 mmg sibuk…jaga diri ye

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: