Saayang Awak

Time gotong royong, ramai yang “culah”, “ngelat, dan yang sewaktu dengannya. Murid-murid yang betul-betul baik sahaja yang tinggal untuk bergotong-royong membersih dan menceriakan bilik darjah masing-masing. Terima kasih dan tahniah kepada murid-murid yang ringan tulang berhempas pulas memerah tenaga membersih dan menceriakan kelas kita pagi tadi. Saaayang awak……

8 Comments (+add yours?)

  1. pak long
    Feb 06, 2010 @ 10:12:29

    SALAM BUAT UMAH KUNING..lama kawey tok dengar perkataan "culah"…..senyum semace

    Reply

  2. cikgu_math
    Feb 06, 2010 @ 15:43:12

    girls okey jugak…kalau sekolah CM… kut-kut tinggal cikgu jer… sbb tu kalau nak gotong royong kelas, buat terus lepas sekolah!

    Reply

  3. TokNabe
    Feb 07, 2010 @ 04:57:44

    Budak2 yg dah besar senang sikit..cuma arahkan aje diorang buatkan kerja. kalau budak2 kecik…cikgu2nya je yg terpaksa lebih kerja.

    Reply

  4. rumah kuning
    Feb 07, 2010 @ 12:33:38

    pak long,sekali sekala wat tubik loghat kita.baru jeliro…cikgu_math,dalam yg malas2 tu, ada jugak yg rajin. sampai dinding2 pun dia lap. toknabe,budak besar, kena arah dan tunggu. kalau tak, dengan penyapu2 hilang. hehehe

    Reply

  5. Kujie
    Feb 08, 2010 @ 00:26:25

    tinggal budak2 baik je… dgn cikgu2 baik..hehehe

    Reply

  6. rumah kuning
    Feb 08, 2010 @ 12:06:04

    kujie,atau yg tak sempat nak lari. hehehe

    Reply

  7. echah_syed
    Feb 17, 2010 @ 07:56:19

    budak baik mcm combi… :p*dulu masa sekolah laa.

    Reply

  8. rumah kuning
    Feb 17, 2010 @ 08:12:16

    combi,boleh caya ke? nanti saya tanya Tn. Syed di sebelah.hehehe

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: