Kerja Buat Sepanjang Minggu Lepas

Adapun pada minggu lepas
Saya bertugas bersama 4 orang rakan yg lain
Saya ada tolong hantar pelajar sakit
Tolong jaga pagar sekali je
Check kebersihan/kecerian kelas bersama seorg lagi rakan
Dapatkan kehadiran semua kelas setiap hari, kira peratus pelajar hadir & tak hadir, kira peratus keseluruhan. tulis laporan.
Saya juga tulis laporan di buku laporan perhimpunan mingguan.
Minggu lepas juga saya pungut buku latihan semua kelas yg saya ajar. tapi mcm biasa ramai jugak yg asyik lupa nak bawak. Alasan semata…bukan saya tak tahu. Masih berbaki tujuh lapan buah yang belum siap ditanda.

Buku Aktiviti juga saya pungut sebelum tu. juga belum siap bertanda.

Macam-macam borang yang diberi oleh KP belum bersentuh padahal diminta hantar Rabu lepas. hehehe Orang lain pun belum hantar jugak. Alasan….
Minggu lepas dikhabarkan ada budak form 5 baru masuk smk panji. Sudah dipesan supaya dtg jumpa saya utk urusan pendaftaran periksa tapi belum nampak batang hidung.

OK tinggal dulu. Nak kari kepala ikan kejap. Hehehe
Jumaat yang indah………..

3 Comments (+add yours?)

  1. TokNabe
    Apr 16, 2010 @ 02:44:33

    Hari jumaat kurang sikit sibuknya tu.

    Reply

  2. Rashid
    Apr 16, 2010 @ 02:50:06

    salamhmm hmm guru bertugas yang baik.. hehe

    Reply

  3. rumah kuning
    Apr 16, 2010 @ 05:14:33

    toknabe,hari jumaat gelewa' ngan kain baju yg tersengih di bucu sana, tersengih di bucu sini. hehehecikgu rashid,tak berapa nak baik jugak.hehehe

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: