Sila Baca Mesej Ini

Esok, kalau pun awak taknak bawa saya makan kat restoran Ana Sup Selatan, sekurang-kurangnya bawa le makan kat hotel Renaissance. hehehe. Kalau pun awak tak belikan saya cincin, saya tidak berkecil hati.Tapi awak belikanlah saya rantai atau gelang tangan. Awak tahu ke kenapa hari ini saya sangat mata duitan? Sebabnya, esok 29 April ulangtahun perkahwinan kita.

saya taknak pun semua tu. Gurau je…..
Semoga rumahtangga kita sentiasa bahagia dan diberkatiNya. Amin

6 Comments (+add yours?)

  1. pB
    Apr 28, 2010 @ 14:20:11

    salamtahniohhhhhhhhok ko brapo doh nie??

    Reply

  2. Rumah Kuning
    Apr 28, 2010 @ 15:30:56

    pb, hak ke 14. t kasih

    Reply

  3. echah_syed
    Apr 29, 2010 @ 02:31:48

    minta jer kereta caldina…pastu kasi kat combi ;pepi anibeseri..semoga berbahagia sehingga ke syurga firdausi.amin😉

    Reply

  4. Bint Lazim
    Apr 29, 2010 @ 05:50:30

    hehe congrats che su n ayoh su!

    Reply

  5. rumah kuning
    Apr 29, 2010 @ 08:19:59

    combi, keta apa?? kancil. ok..ok..nanti saya mintak.

    Reply

  6. c su
    Apr 29, 2010 @ 08:24:55

    nor, tenkiu… mesti hati tgh berbunga2… menunggu hari.

    Reply

Leave a Reply

