Saiz Gergasi?

Selepas puas membuta pagi tadi, makcik keluar jalan-jalan di Ekspo Penternakan dan pertanian di KB. Makcik sangat teruja?? melihat sayur-sayur bersaiz gergasi yang dipamerkan. Macam le pernah tengok gergasi. Hehehe
Sudah layu pun terung ni. Tak siram ke?

tengok… besar yang amat

Lebatnya wei…. tomato jenis menjalar

4 Comments (+add yours?)

  1. echah_syed
    May 01, 2010 @ 18:06:22

    ish ishh..bukan jadi heran tapi jadi seram ;(

    Reply

  2. rumah kuning
    May 01, 2010 @ 22:41:51

    combi,kat situ tak seram sbb ramai org. hehehe

    Reply

  3. atie
    May 02, 2010 @ 02:26:51

    Salam cp, memang ler besar tul kan,pasal jalan tu memang betul, suami pun balik kg baru nih tersilap juga……. Macam dah kenal jalan tu

    Reply

  4. rumah kuning
    May 02, 2010 @ 14:51:04

    atienasib baik keta tak byk sanyak hari tu. sempat mencilok ke simpang sebelah.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: