Ikan Bakar Dan Kuncu-kuncunya


Terkenang-kenang kesegaran dan kemanisan isi ikan, ketam dan sotong di Kota Kinabalu. Memang sedap dengan harga yang sangat murah. Sila tutup keyboard anda kerana air liur hampir menitik. Hehehe

8 Comments (+add yours?)

  1. yellow
    Jun 14, 2010 @ 11:36:27

    2 bulan tak dapat menikmati semua ni….. sob2

    Reply

  2. Rumah Kuning
    Jun 14, 2010 @ 14:36:31

    atie,allergic ke? hehehe. jom kita gi cari. tapi yg bakar susah nak jumpa kat sini. yg goreng byk.

    Reply

  3. echah_syed
    Jun 15, 2010 @ 11:26:09

    om nom nom…! ^.^

    Reply

  4. rumah kuning
    Jun 15, 2010 @ 14:13:57

    combi,sedappp. kat tepi gerai ikan bakar tu ada org jual air kelapa. Ada satu mlm tu, kitorg minum dua jug air kelapa.

    Reply

  5. HappyIrfa
    Jun 16, 2010 @ 05:46:14

    memang hampir menitik pun..lama tak singgah sini

    Reply

  6. ummu
    Jun 16, 2010 @ 11:56:25

    salam Cikgusedapnya ketam tu..tapi saya pun dah lama tak makan.masakkan untuk anak2 je…

    Reply

  7. rumah kuning
    Jun 17, 2010 @ 12:13:02

    happyirfa,cicah dgn air asam…memang sangat mengancam. ummu,nampaknya esok kena cari ketam. hehehe

    Reply

  8. yellow
    Jun 21, 2010 @ 07:17:10

    pendek kata, allergic la kot… hahaha..

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: