Baju Raya, Kasut Raya

Mula-mula cari baju.

Bila saya berkenan, empunya diri tak berkenan.
Bila dia berkenan, saya pulak tak berkenan.
Seterusnya cari kasut.
Bila empunya diri berkenan, saya tak berkenan.
Bila saya berkenan, dia tak berkenan.
Dan bila dia dan saya berkenan, tak ada saiz le pulak.
Last sekali, tak beli baju, tak beli kasut.
Balik…. Lain kali le kita cari.

Sedap…lain benar rupanya. Jeruk kelubi.

6 Comments (+add yours?)

  1. Kujie
    Aug 30, 2010 @ 22:41:48

    >itu alasan nak pergi shopping tiap kali cuti le tu…hehehetahun ni 'kurang' bershopping. macam tak pasti apa nak dibeli…mungkin dah fikir keperluan atau kehendak.

    Reply

  2. Rumah Kuning
    Aug 31, 2010 @ 01:31:21

    >kujie,letih nak jln byk2. Baju dan kasut raya anak memang keperluan, kan? kalau tak beli mau meraung nanti….hehehe

    Reply

  3. pB
    Sep 01, 2010 @ 01:14:58

    >salamsedapnyorrrrrr jeruk kelubiiii

    Reply

  4. yellow
    Sep 01, 2010 @ 06:48:28

    >arghhh!!!!! masam!!!!! adeehhhh…

    Reply

  5. rumah kuning
    Sep 01, 2010 @ 10:25:35

    >pb,sgt sedap. sebungkus ni saya mkn sorang je.

    Reply

  6. rumah kuning
    Sep 01, 2010 @ 10:26:18

    >atie,tak masam sangat. sedappppp

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: