Kota Bharu Lagi Dan Lagi

Kelmarin ke KB. Sebenarnya tiap-tiap hari pergi KB. Tapi kelmarin, naik supermarket, naik pasar MPKB. Oh oh oh… Kota Bharu penuh sesak dengan kereta dan orangramai yang macam-macam rupa dan gaya. Dari segi pemakaiannya, kadang-kadang sukar nak tentukan samada muslim atau non muslim. Bukan semua, tapi sesetengahnya. Sering terfikir, masa nak keluar rumah tu ibubapa tak tengok ke kejelekan pakaian anak-anak, si suami tak tengok ke “keketatan” pakaian si isteri? Jangan lupa ye….malaikat tidak pernah lupa untuk mencatat dosa dan pahala kita.
Hari ni, InsyaAllah akan ke KB lagi sebab ada benda penting yang belum dibeli. Sesuatu untuk ibu-ibu yang dikasihi. Cadangnya, pagi-pagi lagi nak terpacak di petak parking sebab memang susaaaah sangat nak dapat parking di KB. Semangat tu….

Ok, Selamat Berpuasa.

2 Comments (+add yours?)

  1. Norish @ Afraima
    Sep 06, 2010 @ 20:52:00

    >alamak…dah jem….huhu..masukkanlah gambar2pemandangan tkini di kay bee..mcm mana hamba nak balik nih..norish77.blogspot.com

    Reply

  2. rumah kuning
    Sep 06, 2010 @ 22:39:30

    >norish,jemm yg sangat terukkkk. tapi tempat tu le yg asyik nak pergi je. hehehe

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: