Berendam Time

Selepas Ain balik dari sekolah tghari tadi, dah siap makan minum segala, kami bertolak ke negeri jiran. Perjalanan hanya dirancang dalam kepala je. Langsung tak tempah hotel atau resort. Tapi hajat dihati nak ke Awana kijal. Namun, (wah.wah wah… mcm karangan ting 5 ni) disebabkan hari pun dah petang ( baca letih sebab dah tua sebenarnya ) kami suami isteri ambil keputusan untuk singgah di Merang Suria Resort. Kebetulan, ada pulak bilik kosong. Jadi, rancangan untuk ke Awana Kijal tu ditangguhkan dahulu. Maka berendamlah makcik merah ini di Merang Suria Resort.

2 Comments (+add yours?)

  1. atie
    Sep 14, 2010 @ 23:45:13

    >Wah. bukan main posing lagik makcik merah tu yer cp………….hihi

    Reply

  2. Rumah Kuning
    Sep 15, 2010 @ 12:03:53

    >atie,mood elok sbb jumpa air…kalau tak, asyik sentap je

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: