Merapu Musim Hujan

Mlm tadi tengok bola Kelantan vs Negeri 9. Yang bestnya Kelantan menang dan warga Kelantan diberi cuti. Nasib baik makcik sempat kontrol ayu. Kalau tak, mahunya melompat lalalala. Terlebih seronok sebab cutiiii sebenarnya. Dan pagi tadi, selepas solat subuh, tak mahu pejam pulak mata ni. Padahal memang sesuai sesangat berkelubung dalam selimut dengan keadaan bumi Kelantan yang sejuk persis berada di oversea sehari dua ni. Dah masuk musim banjir agaknya. Hujan tak henti-henti.

Tengahari, pergi KB. Dah dapat cuti, mesti le meronda KB. Hehehe. Hujan, tak boleh meronda pun…. Petang, mood mengemas dapur datang. Habis segala pinggan, mangkuk dan kotak-kotak hadiah (hadiah yg masih dlm kotak) yang dah berkurun usianya, makcik buka dan susun dalam almari. Rupanya banyak jugak barang yang makcik sendiri tidak ingat kewujudannya.

Berbalik kepada cuti hari ni. Oh alangkah bestnya jika esok pun cutiiiii.

Sekian, Assalamualaikum

4 Comments (+add yours?)

  1. echah_syed
    Nov 01, 2010 @ 00:30:43

    >cuti jek… hehe :p

    Reply

  2. pB
    Nov 01, 2010 @ 01:13:45

    >salam4hb ni kan , cuti lagiiiiiiiii

    Reply

  3. rumah kuning
    Nov 01, 2010 @ 07:22:22

    >combi,warga kelate dpt cuti, pemain dpt le hadiahnya.

    Reply

  4. rumah kuning
    Nov 01, 2010 @ 07:23:40

    >pb,a'aa… 4hb cuti sempena pilihanraya GALAS

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: