Aci tak?

Maaf, ada tak perkataan “aci” ? Ihh…belasah je lah. Sekali lagi, aci tak, pergi sekolah tapi tak mengajar langsung. Bukan tiap-tiap hari. Hari ni je tak mengajar. Pagi-pagi tadi ada perhimpunan mingguan + majlis perpisahan dengan PK Ko yang berpindah ke SMK Pengkalan Chepa 1 sebagai PK HEM. Lepas tu, memang makcik takde kelas. Jadi, makcik pergi makan minum, jamuan segala. Pukul 10 lebih, pergi ambil barang-barang SPM di PPD Kota Bharu. Lama yang amat dok melilau mencari barang yang berkotak-kotak itu. Sampai lenguh kaki makcik….pergi mari…pergi mari. Nasib baik makcik pergi berdua. Letih kita Kak Na dak? Rupanya, diorang salah letak nombor. Kotak no 64, sapa le yg tulis 52??? Sebab tu le kami tak jumpa-jumpa kotak no 64. Eeee…. tak pasal-pasal kami tak sempat masuk kelas tengahari tadi.
Balik dari PPD dah hampir pukul 1 tengahari. Kelas saya berakhir jam 12.50. Oh anak muridku, apa yg kalian buat masa ketiadaan saya tadi? Mengulangkajikah? Atau bersembangkah? Latihan yg saya bagi sebelum ni masih byk yg belum siap kan???

Ingat…Periksa dah dekatttt…..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: