Cuti Bagi Seorang Guru

Adik-adik, kakak-kakak,
10 Zulhijjah dah lepas meninggalkan kita.
11, 12 dan 13 Zulhijjah pun dah meninggalkan kita.
Jadi, kita kena tunggu tahun depan le pulak untuk berkorban. Maksud makcik korban binatang al an’am. Kalau korban benda lain, tiap masa, tiap hari pun boleh korban. Hehehe
Pejabat di Kelantan ni pun telah dibuka mulai kelmarin.
Kelmarin jugak, saya dah pergi sekolah. Menunggu pengawas SPM melawat pusat.
Sambil-sambil tu, menanda kertas form 4 yg masih belum siap-siap.
Hari ni InsyaAllah saya akan menyambung kerja menanda secara gila-gila.
Opss…gila-gila = bersungguh-sungguh, bukannya sewel atau sakit otak.
Apa tak gilanya… 25 Nov mesti key in markah. 3 1/2 bundle lagi masih belum siap.

kawan-kawan, sila datang bertugas sepanjang SPM nanti ya. Jadual dah ambil kan?

Rancangan tahunan ???? mesti siap sebelum 23 Dis.

Kat mana saya letak jadual kelas tambahan saya?

23 Nov…. berapa hari lagi ya?????

Sekian, Doakan semoga saya sempat siap menanda sebelum 25 Nov.

Lalalala Syoknya cuti……..

2 Comments (+add yours?)

  1. pB
    Nov 23, 2010 @ 03:07:25

    >moga berjayaaaaaaaa

    Reply

  2. rumah kuning
    Nov 23, 2010 @ 03:45:56

    >pb,terima kasihhhh

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: