Harapan Yang Menggunung Bak Everest

Kelmarin hari permata periksa SPM. Pagi-pagi lagi saya dah sampai di sekolah.
Budak-budak ni le…… dah dipesan berkali-kali supaya bawa IC, bawa slip exam.Tapi masih ada juga yang tertinggal, terlupa. Datang lambat pun ada jugak.
Malam tadi, rasa macam taknak pergi sekolah pagi ni. Sebabnya, dah teruk bekerja malam tadi. Menanda kertas sampai tengah malam dan bersambung pula sebelum Subuh tadi. Eh.. eh eh…rasa macam bangun bersahur le pulak.Tapi pagi tadi, dengan tak sengaja tersiap-siap dan terpergi jugak ke sekolah. Masih ada juga yang tertinggal IC dan slip periksa walaupun tak seramai kelmarin.
BM kelmarin, rata-rata anak Panji cakap senang. Mudah-mudahan apa yang dijawab tu bertepatan dengan kehendak soalan. Pagi ni BI dan ptg nanti Tasawwur Islam. Tak tahu le macamana pula soalannya. Mudah-mudahan diorang dapat jawab dengan baik dan bulan 3 tahun depan keputusan yang keluar …CEMERLANG!!!!

2 Comments (+add yours?)

  1. azlanlin
    Nov 24, 2010 @ 14:55:17

    >Semoga anak murid menjawab dengan mudah dan seiring dengan kehendak soalan. Doa guru mereka senantiasa mengiringi mereka..

    Reply

  2. rumah kuning
    Nov 26, 2010 @ 01:18:53

    >azlanlin,semoga bulan 3 thn depan, semuanya boleh bergembira dgn result yg cemerlang, gemilang.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: