>Dah Cium, Takkan Tak Reti Nak Ucap Terimakasih (Baca MINTA MAAF)

>Kelmarin, si putih gebu saya telah dicium oleh Saga DBL 4271 ketika sedang berderetan bersama kereta-kereta lain di petak parkir jln wakaf Siku. Sudah diciumnya si gebu saya, tidaklah si pencium itu berhenti untuk ucap terimakasih (baca MINTA MAAF). Selamba …ngong je dia meneruskan perjalanan sedangkan saya terkedu di seat sebelah pemandu. (Pemandunya tengah berurusan di sebuah bank). Beginilah rupanya segelintir rakyat Malaysia yang terkenal dengan budi bahasa dan sopan santun. Benciiii………

taknak le sambut ulangtahun pertama tgh tahun nanti, cacat macam nih

3 Comments (+add yours?)

  1. echah_syed
    Jan 11, 2011 @ 00:33:27

    >takpe sikit jer tu🙂

    Reply

  2. Rumah Kuning
    Jan 12, 2011 @ 08:09:54

    >dah ok, tuan dia pegi suntik botox. hehehe

    Reply

  3. Ira A Sa Ra
    Jan 25, 2011 @ 08:48:38

    >org skrg mmg cam tu…tk pelah redha…dia tk kan untung apa2…ada habuannya nanti

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: