>Yang Mana Paling Seksi?

>

Sebagai seorang guru, kehidupan saya sangat dekat dengan aktiviti membaca dan menulis.
Dan pagi tadi, saya sangat teruja melihat cara seorang daripada anak murid memegang ball pen semasa menulis. Sedikit aneh…..Tapi sayang, tidak dapat ditunjukkan di sini kerana beliau cepat-cepat melarikan tangan bila menyedari saya cuba ambil pic tangannya. Tidak pernah seumur hidup saya jumpa orang memegang ball pen sebegitu rupa.

Rupa-rupanya ada macam-macam cara orang memegang ball pen.
Perhatikan pic dibawah.

7 Comments (+add yours?)

  1. Shah CJ
    Jan 25, 2011 @ 13:59:43

    This post has been removed by the author.

    Reply

  2. shah cj
    Jan 25, 2011 @ 14:01:45

    >hehe.. mcm2 teknik kan. yg pastinya tulisan aku mmg buruk. tk mcm tulisan cikgu.. kekeke

    Reply

  3. ainazabaru@yahoo.com
    Jan 26, 2011 @ 02:38:02

    >shah cj,tulisan saya pun buruk. hehehe

    Reply

  4. suara
    Jan 26, 2011 @ 07:42:45

    >Tulisan su makin lama makin buruk la… huhu… Sbb dah selalu sangat mengetuk papan keyboard ni, sampaikan nak menulispun jadi sedikit kaku…

    Reply

  5. rumah kuning
    Jan 26, 2011 @ 09:24:25

    >su,takpe…janji boleh baca.

    Reply

  6. Rashid
    Jan 27, 2011 @ 13:51:38

    >a'ahh . tak perasan saya pula ya cara pegang pen tu..Paling seksi? hehe .. mandaiiiiii je ..

    Reply

  7. rumah kuning
    Jan 28, 2011 @ 00:01:15

    >saja bagi tajuk gempak sikit.hehehe

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: