>Semoga Kerja Buat Kita Membuahkan Pahala

>

Hari ni pergi sekolah selepas dua hari mc. Makcik tak sihat. Demam and “sumbat (baca dgn sabdu sikit) otak. Alhamdulillah pendaftaran dah sent dua mlm lepas. Analisa segala bagai result tu pun dah beres. Harap-harap tak terjadi bila orang pegang tak sampai dua minit, dah nampak salah dan silap. Sinopsis buku pun dah hantar hari ni, hari terakhir wei…. Alhamdulillah…. Lega sekejap. Lepas ni macam-macam lagi kena buat. Nak kena “borangkan” mejoh ambik subjek apa, temah ambik subjek apa, kelas A berapa org ambik Geog, berapa org ambik PSV, kelas B berapa org ambik P. Akaun, berapa orang ambik Pedagangan, list semua-semua tu. Nak buat itu, nak buat ini. Esok bila orang tanya, ceee…tunjuk je senarai yang dah lengkap padat.

Fuhhh….Besarnya harga sebuah ketenangan. Tidak boleh dibeli dgn wang berbakul (berbakul…mentanglah sekarang ni musim durian)

2 Comments (+add yours?)

  1. Rashid
    Mar 31, 2011 @ 15:49:11

    >a'ahh betultu. Kalau dapat rehatkan diri dan tenang kat tempat-tempat yang menarik cam kat pulau ke.. kan best setelah berpenat otak ..

    Reply

  2. rumah kuning
    Apr 02, 2011 @ 04:13:04

    >bagus le cikgu rashid ni…faham yg tersurat dan yg tersirat. hehehe

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: