>Kalau Perasaan Marah Muncul Ketika Berdiri, Cepat-Cepat Duduk Tau…

>

Lebih kurang 3 /4 jam masuk bilik bedah, beginilah rupa besi di kaki dan betis mak mentua saya (MIL). Keesokannya, semasa kunjungan kumpulan beberapa org Doktor, mereka tidak berpuashati… (cer explain nape U buat macam nih, kata seorang Dr kpd Dr yg bert/jwb). Besi di kaki tu keciklah, tak stabillah, besi tu sesuai utk tanganlah, longgarlah…. teruk jugak doktor yang bertanggungjawab tu kena ????(macam kena marah jugakla…). Sehari selepas tu, sekali lagi MIL masuk bilik bedah. Kali ni mengambil masa lebih kurang 6 jam. Besi lama yang tidak cukup piawaian itu dicabut dan diganti dgn besi baru yang lebih besar. Uwaa… Dua kali menahan sakit terutamanya bila ubat bius dah hampir menghilang. Apa perasaan? Biar saya jawab….Takkan suka…mestilah GERAM. Namun, kita hanya merancang Allah yang tentukan. Maka tak jadilah nak marah.

InsyaAllah mlm ni tidur di hospital.

4 Comments (+add yours?)

  1. TokNabe
    May 15, 2011 @ 14:38:41

    >Saya ada pengalaman menjaga kwn yang pakai besi arial ni………memang ngeri menengok kalau pembalut tu dibuka.Moga mak mertua CP lekas sembuh.

    Reply

  2. Rumah Kuning
    May 16, 2011 @ 10:09:01

    >Toknabe,harap-harap begitulah. Gerun menengoknya…

    Reply

  3. Rashid
    May 16, 2011 @ 15:18:38

    >hmm hmm .. sabar je le kan .. kalau ikut hati nak marah je dr tu ..

    Reply

  4. Ira A Sa Ra
    May 31, 2011 @ 01:15:20

    >Doktor skrg buat keje acuh tak acuh….kita yg tahu dan faham jgn benarkan mereka buat sesuka hati. Nyawa org nie tak penting sgt….

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: