>Hari Kita Diraikan Oleh Kita

>Sekali lagi Selamat Hari Guru. Acara pagi tadi bermula dengan futsal, kemudian bola jaring dan seterusnya sukaneka. Acara sukaneka tersangatlah best…. tahniah kpd penganjur. Tak sempat ambil pic kemeriahan tersebut kerana sibuk main dan sibuk gelak yang nyaris nak berguling-guling atas padang. Kalau rajin, InsyaAllah saya akan ambil dari fb anak-anak panji. Habis sukaneka, beralih pula kepada acara dewan. Baca perutusan, ucapan perasmian dan penyampaian anugerah dan tokoh guru. Seterusnya, petang tadi warga SMK Panji ber”hi-tea” di Hotel Renaissance. Tak cukup sehari, esok akan diadakan Kejohanan Tenpin bowling Muhibah Kelab Staf SMK Panji di Mutiara Bowl. Mlm ni boleh le praktis baling apa-apa yang patut.

Dewan Sri Panji yang telah dihias cantik

Bergelak ketawa sambil minum-minum dan makan-makan.

6 Comments (+add yours?)

  1. Rashid
    May 16, 2011 @ 15:15:35

    >wow bestnya .. siap makan makan di hotel Renaisssance tu. Selamat hari guru juga utk rumah kuning. Tentu seronokkan sukaneka ari ni. saya ketawa je ..

    Reply

  2. Rumah Kuning
    May 16, 2011 @ 15:20:42

    >cikgu rashid,sekali sekala segga angin. hehe

    Reply

  3. atie
    May 17, 2011 @ 02:25:59

    >Selamat hari guru cp

    Reply

  4. rumah kuning
    May 17, 2011 @ 03:34:12

    >Atie,T kasih. Slmt hari guru juga utk atie

    Reply

  5. hani@debumelukut
    May 17, 2011 @ 12:08:06

    >belum terlambat nak ucap selamat hari guru kan?selamat hari guru.

    Reply

  6. rumah kuning
    May 17, 2011 @ 14:24:44

    >hani,t kasih….tiap2 hari pun bole ucap. hehehe

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: