Misi Yang Gagal

Pukul 3 lebih petang tadi, uwa…..uwa….. lapar….lapar. Saya buat tak dengar.
Dia naik atas…tengok TV dalam sejam.
Turun balik…… uwaaa…….. lapar….sakit perut. Saya buat-buat pekak badak lagi.
Dia makin menjadi-jadi……….. nak buka puasa…..nak buka puasa…. (siap cakap) bukan puasa Ramadhan pun………lapar.
Dah dipujuk-pujuk tapi tak makan saman.
Eee geram…… Pergilah cari apa-apa yang boleh dimakan kat dapur.
Dua tiga minit after that……. ummi, nak rebus maggi, letak air setakat mana???Ain dah letak air atas dapur.
Cepat-cepat saya ke dapur dan masakkan sebungkus maggi untuknya.
Selesai………..

Huhh…. dari minggu lepas lagi punyalah beria-ia nak puasa hari ni….gagal!!!

5 Comments (+add yours?)

  1. yellow
    Jul 08, 2011 @ 03:28:56

    ye la.. puasa dah dekat.. nak soh afiq slow2 puasa la tahun ni…

    Reply

  2. Rumah Kuning
    Jul 08, 2011 @ 12:36:41

    atie,rasanya dia saja buat tak tahan sbb ternampak maggi dlm kabinet dapur.

    Reply

  3. yellow
    Jul 09, 2011 @ 01:23:06

    comel ain… agak2 kalau saya yang buat mcm tu, mau kena penampar… hahahaha

    Reply

  4. SOALAN RAMALAN UPSR 2011
    Jul 10, 2011 @ 03:11:31

    Sangat setuju artikel diatas cikgu..terima kasih kerana sharing…

    Reply

  5. rumah kuning
    Jul 11, 2011 @ 23:54:55

    Atie, takde salahnya kalau awk buat…. Tapi time cuti le.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: