Bermacam Ragam Yang Kadang-kadang Menguji Kesabaran

Kenapa le ada orang suka sangat mencari keburukan orang lain untuk menutup keburukan diri sendiri. Benci benci benci 15x. Sanggup pulak tu membesarkan perkara remeh temeh supaya nampak buruk di mata orang. Boleh nangis-nangis lagi tu. Hairan…. apa yang dicari di dlm hidup ini? Kalau budak-budak buat perangai macam tu, memang sah nakkan perhatian. Kalau orang tua, nak apa ya?

( Dah taip panjang2, delete…. rasa bodoh pulak melepas perasaan di sini. Hehehe )
Apa pun sabar je lah. Usah sesakkan dada dgn perkara remeh temeh.

2 Comments (+add yours?)

  1. Mc_lynx
    Aug 03, 2011 @ 05:05:00

    sabar kak

    Reply

  2. rumah kuning
    Aug 03, 2011 @ 13:27:30

    lynx,t kasih. lama tak nampak.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: