Tioman Menyedarkan Aku

Punyalah banyak snap gambar di Tioman. Teruja sebab pemandangan yang sangat cantik. Tapi takkan ambik pic pemandangan je. Mestilah bersekali dengan orang-orangnya. Bila balik rumah, sekali lagi teruja nak tengok gambar yg banyak berlambak tu. Tiba-tiba….. alamak… semuanya menunjukkan saya sudah terlalu gumukss. Terus takde mood nak cerita pasal Tioman.

Sekian. Wassalam.
Nasib baik ada pic yg sayup-sayup tak nampak batang hidung ni.

Boleh le ditempek di blog ini.

Hari-hari bercermin, takde le nampak gemuk benor. Haihhh….

Tak boleh jadi nih.

4 Comments (+add yours?)

  1. Yellow
    Aug 01, 2011 @ 02:47:24

    mungkin salah setting camera tuh!!!

    Reply

  2. rumah kuning
    Aug 01, 2011 @ 03:45:50

    Tidak le anak sedara. Memang gumukksss. Bg le petua mcmana nk kurus hehe.

    Reply

  3. suara
    Aug 04, 2011 @ 02:48:32

    Alaaa… jgn le risau sgt. Skrg kan tgh puasa. Nanti sure kurus sikit. Tak pun guna je Adobe Photoshop untuk kuruskan… :DCakap pasal petua. Ada anak buah adik ipar su minum air rebusan sireh. Katanya mmg boleh kurangkan berat badan. Su ingat nak try gak… Jom kita cuba!

    Reply

  4. Rumah Kuning
    Aug 04, 2011 @ 21:24:46

    su,bulan puasa……makanan berat + kuih muih. rasanya susah jugak nak kurus. tapi petua su ni boleh dicuba. T kasih.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: