Say No To

KeTaT
JaRaNg
SiNgKaT

Boleh??? Boleh atau tidak, mesti boleh. Wajib boleh. Tolong kesiankan diri sendiri. Susah di dunia, InsyaAllah ada yang simpati, ada yang menolong. Tapi siksa di akhirat, sapa nak tolong? Siapa boleh tolong? Silap-silap haribulan ngan mak bapak suami sekali masuk neraka kerana dosa kita. Kesian kan…. Padahal ketat, jarang dan singkat tu tak menyumbang pun kepada kecantikan atau keayuan kita kalaulah kita pakai semua tu untuk tujuan tersebut.


Dah pakai macam tu, tutup-tutup muka, nyorok belakang tiang pulak. Why? Malu rupanya. Yang ada di kiri kanan tu, tak malu? Ishhhh…. Yang langsung tak malu pun ada jugak.

Sekian sahaja tazkirah lepas Zuhur hari ini. Wassalam.

3 Comments (+add yours?)

  1. HappyIrfa
    Oct 28, 2011 @ 09:40:17

    ketat..takjarang..ada tapi jarang la(ketika hilang kain dalam)singkat..tidak hehe

    Reply

  2. rumah kuning
    Oct 31, 2011 @ 13:59:53

    HappyIrfa,hilang kain dalam? hehehe

    Reply

  3. HappyIrfa
    Nov 01, 2011 @ 00:44:40

    ada selai je yg selesa..tu yg duk ulang pakai pun..salah letak hilang la dia.hehe

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: