Macam Nak Lepas Perasaan

nak tulis/cakap macam-macam.

tapi …..
huhhh pening!!!
semua orang ada alami situasi tak seronok begini. awak pun cik bedah kan? sebagai insan yg lemah, berdoa je lah semoga dicampakkan ketenangan ke dlm jiwa kita. Tak perlu memburukkan lagi keadaan dgn kata-kata atau perbuatan yang boleh mengurangkan markah kita di sisi tuhan.
makcik dok di husm ni.
macam biasa ada temu janji.

6 Comments (+add yours?)

  1. aman_arab
    Nov 01, 2011 @ 00:44:10

    standard la tu…bila ada rasa marah, kecewa dan sebagainya..barula betoi manusia..kalau takdak perasaan tu..tu dah kategori bukan manusia dah tu..

    Reply

  2. HappyIrfa
    Nov 01, 2011 @ 00:45:24

    biasa la tu.ada hari okey.ada hari ko..hari ni sy okey..last week ko

    Reply

  3. Yellow
    Nov 01, 2011 @ 01:58:18

    c.su,mungkin kena berjalan2 lagi dimusim cuti sekolah ni… or mungkin lebih gembira kalau dapat belanja pn yellow sekeluarga di SHAM raya nanti?? tidak pon… mungkin makan colek beramai2 boleh menenangkan jiwa…. tak lama je lagi… 3 hari je lagi…. :)saya, baru je lepas K.O… sekarang Insyaallah… da OK hihihi

    Reply

  4. rumah kuning
    Nov 01, 2011 @ 08:35:14

    aman_arab,betul betul betul. hehe.t kasih singgah rumah kuning.

    Reply

  5. rumah kuning
    Nov 01, 2011 @ 08:38:28

    happyirfa,ada orang, bila tak mkn ubat pun jadi tak ok.apa pun,Semoga kita sentiasa tenang.

    Reply

  6. rumah kuning
    Nov 01, 2011 @ 08:41:30

    yellow,berjalan? Nakkkk….. ini antara penyebab warga r.kuning menjadi ok. bila blk kb?

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: