pilih yang gila

Tips  mencari pasangan hidup. Opss….. bukan mencari tapi memilih. Sebenarnya tipsnya byk tapi sebab streamyx  belum pulih, saya  nak sebut satu je kat sini. Siapa yg tengah berkira2 mendarab, menolak, menambah dlm memilih pasangan hidup, sila ambil perhatian. Pilihlah orang yang suka atau tergila-gilakan kita. Ihh…….rasa nak gelak le pulak. Betul, jangan pilih orang yang kita je yang tergila-gilakannya. Dia tak suka dan tak gilakan kita. Faham ke? Alaaa……. pilih yg gilakan kita. jgn pilih yang kita je gilakan dia. Sama jugak ayatnya. hehehe. Rasionalnya? Lu fikir le sendiri.

Walau apapun, agama tetap no satu!!!

7 Comments (+add yours?)

  1. Yellow
    Nov 29, 2011 @ 01:11:58

    saya setuju!!!! 100%!!

    Reply

  2. Bint Lazim
    Nov 29, 2011 @ 03:32:22

    HAHA tapi tanak kawin dgn org gila!

    Reply

  3. Azhan Aziz
    Nov 29, 2011 @ 06:35:27

    wah…nk tunggu org masuk meminang sy la kalau mcm ni…hahaha

    Reply

  4. Rumah Kuning
    Nov 29, 2011 @ 14:58:56

    YellowEh… Byknya sokong.bagus2 ada penyokongNorGila yg ni bukan bermaksud hilang akal/tak waras.hehe

    Reply

  5. Rumah Kuning
    Nov 29, 2011 @ 15:06:03

    Azhan Nak tunggu org msk meminang ni, dah cukup umur ke?

    Reply

  6. hafzan lazim
    Nov 30, 2011 @ 02:06:09

    Hafzan Lazim tidak membaca entry ini.

    Reply

  7. Rumah Kuning
    Nov 30, 2011 @ 02:31:17

    Hafzan lazim,Pergi main jauh2.hehehe rasa nk gelak guling2

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: