Tahun Baru Azam Baru

Hari terakhir 2011. Macam sedih pun ada sebab cuti dah nak abis. hehehe. Azam untuk tahun 2012?  Cukuplah saya senaraikan di dalam hati. Nanti kalau saya cakap azam 2012 nak kurus, tengok-tengok bila sampai bulan Dis 2012 masih jugak gemuk, maluuu. hehehe. Apa pun azam kita, perlu diingat “Kejayaan adalah tangga yang tidak dapat kita panjat dengan tangan di dalam poket”.
OK Semoga dikurniakanNya kesihatan yang berkekalan, bahagia, ceria dan selamat semuanya.

2 Comments (+add yours?)

  1. Yellow
    Dec 31, 2011 @ 01:32:39

    azam mana? cepat la keluar kan azam 2012!!!smlm ade org tulis blog siap tulih nak tinggal kan 2012 and welcoming 2013… nasib baik sempat edit.. sape tu ye??

    Reply

  2. rumah kuning
    Dec 31, 2011 @ 08:28:09

    yellow,bab tu rahsia. tak berani sebenarnya…hehehe

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: