Sayang Kawan….Doakan Mereka

Doakan kesejahteraan kawan. Selalu tak? Tahniah kpd yang mengangguk. Nampaknya anda kawan yang baik. Tapi kalau setakat selalu jumpa, manis mulut tapi kedekut nak doakan kawan, adakah boleh dikategori kawan yang baik? Bagi saya, tak selalu jumpa pun ok la kot. Tapi setiap kali jumpa mesti cakap yang elok-elok dan yang lebih penting sentiasa mendoakan kesejahteraan mereka dunia akhirat.

Tolong ketika dia susah juga…..

13 Comments (+add yours?)

  1. QueeN TerataI
    Jan 21, 2012 @ 07:45:50

    of course saling mendoakan…

    Reply

  2. Rumah Kuning
    Jan 21, 2012 @ 12:04:12

    Bagus 3x. hehehe kawan yg baik

    Reply

  3. MaryaYusof
    Jan 22, 2012 @ 05:33:34

    Salam,Susah nak dpt kwn yg sejati di dunia ni kan…. Yg ssh & senang bersama… yg saling mendoakan… Rakan ms gembira mmg ramai…Happy holiday rumah kuning🙂

    Reply

  4. L
    Jan 23, 2012 @ 06:19:12

    mestilah, itulah baru ummat nabi Muhammad…jom renung2 sebentar..=)http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/kenapa-ilmu-itu-penting.html

    Reply

  5. Anak Wak Mail
    Jan 25, 2012 @ 03:23:33

    i.Allah,,saya tak lupa doa untuk kawan2..bila kawan susah pon saya sedai bantu diorang..;)

    Reply

  6. CikguZue
    Jan 25, 2012 @ 06:19:57

    insya-Allah, mana yang boleh dibantu, kita usaha membantu…paling kurang pun dengan doa…

    Reply

  7. rumah kuning
    Jan 25, 2012 @ 07:47:24

    Marya yusof,Betul… Kawan masa senang memang ramai. Masa susah ramai yg menjauhkan diri.

    Reply

  8. rumah kuning
    Jan 25, 2012 @ 07:51:37

    L,Terima kasih singgah rumah kuning. Alangkah baiknya jika kita sentiasa ikut sunnah Rasullah saw

    Reply

  9. Rumah Kuning
    Jan 25, 2012 @ 07:55:27

    Anak wak mail,AlhamduliLlah, semoga kita sentiasa di dlm keberkatanNya

    Reply

  10. Rumah Kuning
    Jan 25, 2012 @ 07:58:14

    CikguZue,Hari ni kita tolong org, esok lusa mungkin kita perlukan pertolongan org.

    Reply

  11. Rumah Kuning
    Jan 25, 2012 @ 07:58:44

    Anak wak mail,AlhamduliLlah, semoga kita sentiasa di dlm keberkatanNya

    Reply

  12. Rashid
    Jan 25, 2012 @ 16:13:50

    Tentunya .. sekali sekala telefon. Nyakat sikit .. hehe

    Reply

  13. Rumah Kuning
    Jan 27, 2012 @ 07:04:55

    Cikgu rashid,Minum di kopitiam sekali sekala pun ok jugak.hehe

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: