Baju Saya Saiz S

Baru balik dari rumah seseorang.
Ada meeting kat sana.
Rumahnya…fuhh  besar, luas, simple, comel….gabungan semua tu lah
Dengan kata lain, memang wowww ….. menarik tertarik.
Balik-balik  rumah,
Terus nampak berkulat, kelabu, berdebu, Entah apa-apalah
Rasa nak cat baru,  perabut baru, langsir baru….semua nak baru.
Hehehe
Macam tak bersyukur je.
Tak baik kan?
OK…OK
Syukur dengan apa yang ada.
Syukur sangat-sangat.

Dan mesti sedar
ukur baju di badan sendiri..

8 Comments (+add yours?)

  1. QueeN TerataI
    Feb 07, 2012 @ 09:43:10

    kalau nk ikutkan org mmg semua kita nak.. tp ikutlah kemampuankan..🙂 nk yg baru boleh tp kena juga ikut kemampuan…

    Reply

  2. Munnafendy
    Feb 08, 2012 @ 03:26:03

    kalau jadi pmangkin semangat boleh kan? 'makan byk2' utk dapatkan 'size m'

    Reply

  3. Ibuhani
    Feb 08, 2012 @ 06:14:07

    hehehe….betul tu kena ukur baju sendiri tp boleh dpt jugak kalau perbaharui sedikit2 ikut kemampuan jugaklah…..k.ani pun saiz S jugak :)))

    Reply

  4. rumah kuning
    Feb 08, 2012 @ 06:29:13

    Queen Teratai,betul tu. kena ikut kemampuan dan keperluan jugak.

    Reply

  5. rumah kuning
    Feb 08, 2012 @ 06:31:23

    Munnafendy,Dlm maksud yg tersirat tu.Hehehe "mkn byk2 utk dpt saiz M"

    Reply

  6. rumah kuning
    Feb 08, 2012 @ 06:32:45

    ibuhani,Takpe, kita bersyukur dgn saiz s kita.

    Reply

  7. Hanis Azla
    Feb 08, 2012 @ 14:27:20

    ukur baju di badan sendiri.. mmg sgt perlu.. dan bersyukur itu sangat perlu.. salam kenal ye..

    Reply

  8. rumah kuning
    Feb 09, 2012 @ 08:34:15

    hanis azla,terima ksih.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: