Merapu Pagi Jumaat

Kelmarin, Khamis.
Bangun pagi, terkejut ada tetamu aka kawan bermalam dalam kereta depan rumah. Masa sampai, diorang tak sampai hati nak kejutkan kita sebab dah tengah mlm……kesian.
Tengahari baru tahu ada taklimat lepas waktu sekolah.  Sebenarnya dah diumum hari sebelumnya tapi saya tak perasan.
Lepas taklimat, balik rumah selesaikan apa yang patut. Kemudian terus ke TH Kota Bharu. Malangnya,  masa  sampai, pintu dah ditutup dari dalam walaupun masih ada yg tengah berurusan. Masa tu baru pukul 3.30. Memang hari Khamis TH tutup cepat ke? Ehhh…Siap bagi soalan.
OKlah, Nak gi basuh kain kat sungai  le pulak. Esok sekolah ganti. Jadi, hari ni kena kerja lebih masa. Masa cuti hari tu kemain lagi seronoknya. Hari ni, rasakan….  hehehe jom ke sungai basuh kain….

2 Comments (+add yours?)

  1. mama ju,
    Feb 10, 2012 @ 08:22:47

    Aslkm. Salam kenal.Adik ipar saya cikgu radziah pun cikgu kat sana..heem mana ya dia baru tukar sekolah!

    Reply

  2. Rumah Kuning
    Feb 10, 2012 @ 14:06:37

    mama ju,waalaikumussalam.kat sek saya pun ada cikgu radziah. entah2 org sama. hehehe

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: