Takut Pada Perubahan

Kata orang
Orang yang takut pada perubahan takkan bahagia. Ya ke? Wallahu A’lam. Yang pasti, jika takut pada perubahan, hidup kita sedikit susah berbanding orang lain. Apa taknya, kalau orang lain boleh bayar macam-macam bil sambil makan kacang di rumah, kita pula terpaksa berpeluh-peluh berbaris di kaunter itu kaunter ini. Ketika orang lain beremail sana sini, kita masih ke pejabat pos mengirim surat. Ketika orang lain berchatting, berwebcam serata dunia, kita masih setia mendail telefon.

shopping online pun best. hehehe

9 Comments (+add yours?)

  1. AdaM Hawa
    Feb 21, 2012 @ 00:00:28

    bergantung kepada keperluan di saat itu.. hehehe..

    Reply

  2. pB
    Feb 21, 2012 @ 03:49:30

    yg penting berani ambik risiko

    Reply

  3. Ibuhani
    Feb 21, 2012 @ 05:51:31

    perubahan ke arah kebaikan digalakkn…..hehehe… :))))

    Reply

  4. Munnafendy
    Feb 21, 2012 @ 08:33:44

    hidup ni kena berani mencuba sesuatu yg baru,tapi pokok pangkal yang lama jangan dilupa =)

    Reply

  5. Rumah Kuning
    Feb 21, 2012 @ 08:50:47

    AdaM Hawa,yang penting memudahkan urusan kita.pB,ada orang taknak bayar bil online sbb bimbang duit lesap, bil tak berbayar. dgn kata lain taknak ambik risiko sbb nanti taktau nak komplin kat sapa.

    Reply

  6. Rumah Kuning
    Feb 21, 2012 @ 08:52:53

    Ibuhani,betul tu kak. kita mesti berubah ke arah kebaikan.hari ni mesti lebih baik dari kelmarin dan esok sepatutnya lebih baik dari hari ini.

    Reply

  7. Rumah Kuning
    Feb 21, 2012 @ 08:56:23

    Munnafendy,yang lama takleh lupa.kenangan tu dik……hehehe

    Reply

  8. wahida
    Feb 22, 2012 @ 09:00:32

    kadang2 perubahan itu perlu…berhijrah pada yg lebih baik kan bagus…

    Reply

  9. Rumah Kuning
    Feb 22, 2012 @ 12:23:22

    wahida,betul tu.berhijrah ke arah yg lebih baik.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: