Separuh Masa Pertama

Sabtu

Seawal 8.30 bertolak ke Negeri 9.
Malam, zzzz….letih
 Ahad, menghantar mempelai di Port Dickson

 Dalam perjalanan balik, singgah berjimba di KL



gemuknya makcik nih

 Masih berpuashati dengan Sunway Putra Hotel

Separuh masa kedua mesti lagi best.
Harap-harapnya lah. Tunggu…..

6 Comments (+add yours?)

  1. AdaM Hawa
    Mar 12, 2012 @ 00:37:46

    berposing anak dara dengan baju kurung kat dataran..😉

    Reply

  2. AdaM Hawa
    Mar 12, 2012 @ 00:37:46

    berposing anak dara dengan baju kurung kat dataran..😉

    Reply

  3. Rumah Kuning
    Mar 14, 2012 @ 09:59:32

    AdaM Hawa,Ssebenarnya masa lalui kat situ, nampak ramai pelancong berbas-bas berhenti n bergambar kat situ. Tiba-tiba, eh kita pun tak penah posing kat sini. berenti la kejap. tu le kisahnya kami dua beranak berposing-posingan kat situ. abahnya takleh join sbb park keta pun ikut suka hati je. Harus le kena nunggu je dlm keta. apa2 hal senang nak chow. hehehe. komen ke en3 ni.

    Reply

  4. Rumah Kuning
    Mar 14, 2012 @ 09:59:32

    AdaM Hawa,Ssebenarnya masa lalui kat situ, nampak ramai pelancong berbas-bas berhenti n bergambar kat situ. Tiba-tiba, eh kita pun tak penah posing kat sini. berenti la kejap. tu le kisahnya kami dua beranak berposing-posingan kat situ. abahnya takleh join sbb park keta pun ikut suka hati je. Harus le kena nunggu je dlm keta. apa2 hal senang nak chow. hehehe. komen ke en3 ni.

    Reply

  5. Yellow
    Mar 21, 2012 @ 01:23:57

    AIN! PINJAM BAJU BOLEH???

    Reply

  6. Yellow
    Mar 21, 2012 @ 01:23:57

    AIN! PINJAM BAJU BOLEH???

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: