Keluar Masuk Perkara Biasa

Ada yang isi borang/minta pindah dan ada yang minta masuk. Ada juga yang dipindah dan ada yang dibawa masuk.Fenomena biasa bagi cikgu-cikgu seperti saya. Berhampiran sekolah saya, ada dua buah sekolah menengah baru dibuka. Jadi, terdapat beberapa orang guru yang dipindahkan ke dua sekolah tersebut. Ada yang suka dan ada yang tak berapa suka. Bagi saya sendiri, jika diberi pilihan saya taknak lagi berpindah kemana-mana sekolah lain. Tapi kalau dipindahkan, nak buat macamana. Saya menurut perintah. Eh…taksir!!!! Malas nak sesuaikan diri di tempat baru, suasana baru.
Alasan yang takde markah. Hehehe

4 Comments (+add yours?)

  1. Ibuhani
    Apr 08, 2012 @ 23:48:05

    kerja mana pun sama jer…..janji pandai suaikan diri. Tp kalau nk beralih angin apa salahnya….. :))))

    Reply

  2. Ibuhani
    Apr 08, 2012 @ 23:48:05

    kerja mana pun sama jer…..janji pandai suaikan diri. Tp kalau nk beralih angin apa salahnya….. :))))

    Reply

  3. Rumah Kuning
    Apr 10, 2012 @ 09:45:46

    ibuhani,betul tu. bak kata kawan saya, kat sek mana pun ngajar anak orang jugak. hehehe

    Reply

  4. Rumah Kuning
    Apr 10, 2012 @ 09:45:46

    ibuhani,betul tu. bak kata kawan saya, kat sek mana pun ngajar anak orang jugak. hehehe

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: