Jom ..Melawat Kelantan

Hari ni tak jadi nak jln2 ke Trengganu. Jadi, esok saya nak jadi macam orang luar yang datang melawat Kelantan. Nak jalan-jalan, makan-makan.  Mesti makan -makan sebab makanan kat sini murah. Pastu nak  pergi  kb mall, pantai timur, parkson. Yeayy mesti ada acara beli-beli barang macam rugiii kalau tak beli. Dah datang jauh-jauh, takkan tak bawa balik buah tangan. Lagipun dua tahun lagi baru datang balik. Syok wei…. handbag atas parkson byk pilihan. Hehehe…  Tapikan… orang melawat kelantan naik supermarket ke? Rasanya diorang naik pasar siti khadijah beli keropok, beli serunding dan yang seangkatan dengannya. Alaa…esok tak naik pasar Siti Khadijah pun takpe. Makcik tak kesah. Yang penting Parkson depan pasar tuh.

Lepas jalan-jalan, beli-beli barang tu, kalau masuk restoran syam pun best gak. hehehe

16 Comments (+add yours?)

  1. Marya Yusof
    Apr 14, 2012 @ 02:29:00

    As salam RK,Selamat berhujung minggu!Teringat pergi Kota Bharu last year… Makanan mmg murah2… Byk lak tu… Shopping jgn xshopping!🙂

    Reply

  2. Marya Yusof
    Apr 14, 2012 @ 02:29:00

    As salam RK,Selamat berhujung minggu!Teringat pergi Kota Bharu last year… Makanan mmg murah2… Byk lak tu… Shopping jgn xshopping!🙂

    Reply

  3. Rumah Kuning
    Apr 14, 2012 @ 05:45:59

    jln2, tengok2 pun dah ok. release tension… hehehe

    Reply

  4. Rumah Kuning
    Apr 14, 2012 @ 05:45:59

    jln2, tengok2 pun dah ok. release tension… hehehe

    Reply

  5. nordee
    Apr 14, 2012 @ 07:04:49

    bila la dapat pi Kelantan yer…

    Reply

  6. nordee
    Apr 14, 2012 @ 07:04:49

    bila la dapat pi Kelantan yer…

    Reply

  7. Rumah Kuning
    Apr 14, 2012 @ 12:55:35

    nordee,datang jgn tak dtg. hehehe

    Reply

  8. Rumah Kuning
    Apr 14, 2012 @ 12:55:35

    nordee,datang jgn tak dtg. hehehe

    Reply

  9. Rashid
    Apr 16, 2012 @ 13:38:09

    Orang melawat kelantan pasti nak beli itu ini. Shooping sakan. orang pompuan lagi le. Rasanya rugi kalau tak pergi pekan rantau panjang ..

    Reply

  10. Rashid
    Apr 16, 2012 @ 13:38:09

    Orang melawat kelantan pasti nak beli itu ini. Shooping sakan. orang pompuan lagi le. Rasanya rugi kalau tak pergi pekan rantau panjang ..

    Reply

  11. Rumah Kuning
    Apr 17, 2012 @ 08:19:22

    cikgu rashid,cukup le berjimba di kb nih. hehehe

    Reply

  12. Rumah Kuning
    Apr 17, 2012 @ 08:19:22

    cikgu rashid,cukup le berjimba di kb nih. hehehe

    Reply

  13. Irfa
    Apr 27, 2012 @ 07:22:14

    tiap kali kelik klate rasa nak berjalan-jalan tapi tak tehe ngan cuaca panah.huhu..meme nak keno ni,ngada-ngada sangat..macelah duk kat oversea😉

    Reply

  14. Irfa
    Apr 27, 2012 @ 07:22:14

    tiap kali kelik klate rasa nak berjalan-jalan tapi tak tehe ngan cuaca panah.huhu..meme nak keno ni,ngada-ngada sangat..macelah duk kat oversea😉

    Reply

  15. Rumah Kuning
    Apr 27, 2012 @ 07:49:32

    irfa,lo ni lagi panah ting ting.hehehe

    Reply

  16. Rumah Kuning
    Apr 27, 2012 @ 07:49:32

    irfa,lo ni lagi panah ting ting.hehehe

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: