Tidur Mesti Cukup

Malam tadi ada program kat sekolah. Makcik bersama seorang lagi kawan diminta mengawal kanak-kanak ribenna peserta program. Senang cakap, makcik kena tidur kat sekolah  malam tadi. Bila dah tidur beramai-ramai tu, macam biasa le, seksa nak memaksa supaya diorang tidur. Asyik bersembang sampai lewat malam. Tak pasal-pasal dengan makcik-makcik tidur lewat.
Dan pagi ni, sedapnya makcik tidur. Hingga tertangguh program kami nak ke Trengganu.

4 Comments (+add yours?)

  1. Irfa
    Apr 27, 2012 @ 07:22:53

    banyak benda nak citer..sok sek sok sek pah pagi😉

    Reply

  2. Irfa
    Apr 27, 2012 @ 07:22:53

    banyak benda nak citer..sok sek sok sek pah pagi😉

    Reply

  3. Rumah Kuning
    Apr 27, 2012 @ 08:13:34

    irfa, herannya byk cerita macam 2 tahun tak jumpa.

    Reply

  4. Rumah Kuning
    Apr 27, 2012 @ 08:13:34

    irfa, herannya byk cerita macam 2 tahun tak jumpa.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: