Kembali Semula

Lebih seminggu takde en3. Kalau jiwa tak tenang, benda yang wajib pun tak jadi khusyuk. Apatah lagi benda yang tak wajib. Langsung takde mood nak buat.   Biasa le… hidup ni tak boleh lari dari sedikit sebanyak masalah. Kadang-kadang bila kita tak suka buat sesuatu benda, dah rasa macam masalah. Hehehe takde apa pun. Tutup cerita.
Minggu lepas Sabtu pun sekolah. Lagi le macam tepu je kepala otak.  Betul le….sampaikan bila pergi cari barang yg kita suka pun semua tak berkenan. . Lastnya terbeli mainan kat bawah. Pandai sungguh si Ain memujuk.

Minggu lepas jugak ada berita yang tak berapa seronok didengar. Perancangan ke Jordan pada cuti sekolah nanti  terpaksa dibatalkan atas sebab-sebab keselamatan. Belum ada rezeki untuk menjejak kaki di bumi Jordan nampaknya. Kita merancang tapi Allah yang tentukan. Jadi, dari KL InsyaAllah  kami akan terus ke Jeddah, Madinah dan Makkah tanpa singgah Jordan. Semoga Allah permudahkan segala urusan. Amin.

Di sekolah, rakan-rakan guru tengah bertungkus lumus (hehe bertungkus lumus ke?) menyiapkan kertas soalan untuk periksa pertengahan tahun. Kalau tahun-tahun lepas soalan dibeli tapi tahun ini tidak lagi.Mesti bikin sendiri buk.  Saya? Dah siap….. Alhamdulillah.  Kepada murid-murid yang baca blog ini, periksa dah dekat. Baca buku!!!!

Malam tadi singgah Matta Fair di KB Mall. Kerja ambil je pamplet  yang dihulur. tapi takde satu pun yang tersangkut. Makcik rasa macam tak murah pun.

OK lah…. selamat berhari jumaat.
Ada orang tu hari jumaat n sabtu pun kena kursus.


8 Comments (+add yours?)

  1. Irfa
    Apr 27, 2012 @ 07:20:38

    jauh perancangan nak berjalan tumungkin ada hikmah disebalik tak jadi tu yg kita tak tahuso main jelah anak patung ngan ainhehe

    Reply

  2. Irfa
    Apr 27, 2012 @ 07:20:38

    jauh perancangan nak berjalan tumungkin ada hikmah disebalik tak jadi tu yg kita tak tahuso main jelah anak patung ngan ainhehe

    Reply

  3. Rumah Kuning
    Apr 27, 2012 @ 07:53:20

    irfa,dari main anak patung tu, bik tidur. hehehe

    Reply

  4. Rumah Kuning
    Apr 27, 2012 @ 07:53:20

    irfa,dari main anak patung tu, bik tidur. hehehe

    Reply

  5. Marya Yusof
    Apr 27, 2012 @ 15:01:41

    As salam RK,Nak buat umrah ke?? Seronoknye, jeles Marya dgr… Semoga dipermudahkan.. Amin~Selamat berhujung minggu RK!๐Ÿ™‚

    Reply

  6. Marya Yusof
    Apr 27, 2012 @ 15:01:41

    As salam RK,Nak buat umrah ke?? Seronoknye, jeles Marya dgr… Semoga dipermudahkan.. Amin~Selamat berhujung minggu RK!๐Ÿ™‚

    Reply

  7. Rumah Kuning
    Apr 27, 2012 @ 16:05:05

    Marya,InsyaAllah. Doakan semoga dikurniakan kesihatan & dipermudahkanNya segala urusan.

    Reply

  8. Rumah Kuning
    Apr 27, 2012 @ 16:05:05

    Marya,InsyaAllah. Doakan semoga dikurniakan kesihatan & dipermudahkanNya segala urusan.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: