Beringat Sebelum Habis

Merujuk kepada tajuk ( cewah…) memang semua dah faham.
Makcik nak mengingatkan diri sendiri sebenarnya.
Duit berguni pun akan habis jika kita belanja ikut nafsu.
Apatah lagi jika duit yang ada tidak seberapa.
Mesti ingat tu.

16 Comments (+add yours?)

  1. Dieyna
    May 13, 2012 @ 09:58:51

    beringat sebelum kena… huhu

    Reply

  2. Dieyna
    May 13, 2012 @ 09:58:51

    beringat sebelum kena… huhu

    Reply

  3. Ibuhani
    May 13, 2012 @ 14:12:12

    setuju tukena berbelanja secara hemah…..kalau x nanti susah masa kekeringan….hehehe…

    Reply

  4. Ibuhani
    May 13, 2012 @ 14:12:12

    setuju tukena berbelanja secara hemah…..kalau x nanti susah masa kekeringan….hehehe…

    Reply

  5. Yellow
    May 14, 2012 @ 01:06:04

    ala…. macam mana nak beringat ni… belom habis pon dah takdeee! uuwwaaaaaaaaaaaaa…😦

    Reply

  6. Yellow
    May 14, 2012 @ 01:06:04

    ala…. macam mana nak beringat ni… belom habis pon dah takdeee! uuwwaaaaaaaaaaaaa…😦

    Reply

  7. Rumah Kuning
    May 14, 2012 @ 09:49:47

    Dieyna,betul betul betul….

    Reply

  8. Rumah Kuning
    May 14, 2012 @ 09:49:47

    Dieyna,betul betul betul….

    Reply

  9. Rumah Kuning
    May 14, 2012 @ 09:51:07

    ibuhani,jgn pulak dah dekat nak kering, baru nak berhemah. hehehe saya le tu.

    Reply

  10. Rumah Kuning
    May 14, 2012 @ 09:51:07

    ibuhani,jgn pulak dah dekat nak kering, baru nak berhemah. hehehe saya le tu.

    Reply

  11. Rumah Kuning
    May 14, 2012 @ 09:53:11

    yellow,belum habis, mesti le ada. mcmana boleh takde pulak. yg takde tu sebab dok dlm bank ya???

    Reply

  12. Rumah Kuning
    May 14, 2012 @ 09:53:11

    yellow,belum habis, mesti le ada. mcmana boleh takde pulak. yg takde tu sebab dok dlm bank ya???

    Reply

  13. Marya Yusof
    May 15, 2012 @ 05:28:50

    As salam RK,Teringat mak sy selalu ckp, "Kalau harta/emas setinggi gunung ditarah tiap hari licin jugak" Sama ke dgn maksud ayat kat atas tu…erk…heheee…:)))

    Reply

  14. Marya Yusof
    May 15, 2012 @ 05:28:50

    As salam RK,Teringat mak sy selalu ckp, "Kalau harta/emas setinggi gunung ditarah tiap hari licin jugak" Sama ke dgn maksud ayat kat atas tu…erk…heheee…:)))

    Reply

  15. Rumah Kuning
    May 16, 2012 @ 10:11:12

    marya,betul3x. jadi, mesti ukur baju di badan sendiri.

    Reply

  16. Rumah Kuning
    May 16, 2012 @ 10:11:12

    marya,betul3x. jadi, mesti ukur baju di badan sendiri.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: