Hari Ni 16 Mei

 
Macam tahun-tahun lepas juga, ada ucapan, main-main kat padang, persembahan kat dewan, makan-makan yang macam-macam dan semestinya posing sana posing sini. Tahun ni cikgu-cikgu SMK Panji pakai batik sekolah baru. Siap ada bau kedai lagi.  Ada yang baru jahit malam tadi, ada yang baru siap kelmarin. Yang pastinya, ramai pakai baju baru yang belum dibasuh termasuklah makcik. Makcik hanya sempat basuh tudung yang merah menyala tu je.
Senyummm….
Selamat Hari Guru

20 Comments (+add yours?)

  1. Kujie
    May 16, 2012 @ 11:26:40

    comelnya cikguuuu…. mcm deretan MIss WorldSelamat mendidik dan semoga diberkati Allah dunia akhirat

    Reply

  2. Kujie
    May 16, 2012 @ 11:26:40

    comelnya cikguuuu…. mcm deretan MIss WorldSelamat mendidik dan semoga diberkati Allah dunia akhirat

    Reply

  3. Marya Yusof
    May 16, 2012 @ 15:18:35

    As salam RK,Happy Teacher's Day! Merah makngah! Tp cantiklah baju batik tu :))Lama tak pkai batik sejak bercuti pjg ni…hik3 :))

    Reply

  4. Marya Yusof
    May 16, 2012 @ 15:18:35

    As salam RK,Happy Teacher's Day! Merah makngah! Tp cantiklah baju batik tu :))Lama tak pkai batik sejak bercuti pjg ni…hik3 :))

    Reply

  5. echah_syed
    May 17, 2012 @ 08:15:14

    HAPPY TEACHERS DAY cikgu ;)merah itu semangat…i like!

    Reply

  6. echah_syed
    May 17, 2012 @ 08:15:14

    HAPPY TEACHERS DAY cikgu ;)merah itu semangat…i like!

    Reply

  7. Ibuhani
    May 17, 2012 @ 12:15:27

    Selamat hari guru……smoga jasanya diberkati Allah SWT dunia akhirat.

    Reply

  8. Ibuhani
    May 17, 2012 @ 12:15:27

    Selamat hari guru……smoga jasanya diberkati Allah SWT dunia akhirat.

    Reply

  9. Rumah Kuning
    May 17, 2012 @ 13:08:07

    kujie,t kasih.miss panji pun tak lepas. hehehe

    Reply

  10. Rumah Kuning
    May 17, 2012 @ 13:08:07

    kujie,t kasih.miss panji pun tak lepas. hehehe

    Reply

  11. Rumah Kuning
    May 17, 2012 @ 13:10:33

    marya,batik ni selesa dipakai tapi bab menggosoknya yg tak best.

    Reply

  12. Rumah Kuning
    May 17, 2012 @ 13:10:33

    marya,batik ni selesa dipakai tapi bab menggosoknya yg tak best.

    Reply

  13. Rumah Kuning
    May 17, 2012 @ 13:11:53

    echah_syed,semangat ke garang? yang pasti, nampak ceria.

    Reply

  14. Rumah Kuning
    May 17, 2012 @ 13:11:53

    echah_syed,semangat ke garang? yang pasti, nampak ceria.

    Reply

  15. Rumah Kuning
    May 17, 2012 @ 13:12:33

    ibuhani,Terima kasih kak. begitulah hendaknya.

    Reply

  16. Rumah Kuning
    May 17, 2012 @ 13:12:33

    ibuhani,Terima kasih kak. begitulah hendaknya.

    Reply

  17. Lynn
    May 22, 2012 @ 05:17:15

    Selamat Hari Guru…cantik baju batik ye..lembu kejar tak?hehe

    Reply

  18. Lynn
    May 22, 2012 @ 05:17:15

    Selamat Hari Guru…cantik baju batik ye..lembu kejar tak?hehe

    Reply

  19. rumah kuning
    May 22, 2012 @ 07:59:30

    lynn,t kasih. rasanya lembu takut kat kitorang. hehehe

    Reply

  20. rumah kuning
    May 22, 2012 @ 07:59:30

    lynn,t kasih. rasanya lembu takut kat kitorang. hehehe

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: