Antik

Barang antik mahal ya dak? Cuba google kereta antik, motor antik, semuanya takde yang tidak mahal, melainkan mahal-mahal belaka.. Sebenarnya makcik nak cakap kat sini, makcik pun dah masuk kategori itu jugak. Buktinya, bercakap mesti ada bukti. Kelmarin  makcik makan lauk ikan singgang. Orang antik je yg minat lauk tu. Tidak dpt disangkal lagi. Hari ni pulak, breakfast dengan pisang rebus. Sudah terang lagi bersuluh, hanya orang kategori antik je yang minat. Kiranya makcik ni…….. malaslah nak sambung, nanti ada orang mengata. Hehehe
Sedapnya….kalah pizza .

4 Comments (+add yours?)

  1. echah_syed
    Jun 13, 2012 @ 08:33:54

    pisang rebus gaul dgn kelapa parut yg dicampur sedikit garam…yumyum!

    Reply

  2. echah_syed
    Jun 13, 2012 @ 08:33:54

    pisang rebus gaul dgn kelapa parut yg dicampur sedikit garam…yumyum!

    Reply

  3. Ibuhani
    Jul 14, 2012 @ 22:32:58

    Hehehe…..brg antik cm kita ni bkn sj mhl tp x ternilai!

    Reply

  4. Ibuhani
    Jul 14, 2012 @ 22:32:58

    Hehehe…..brg antik cm kita ni bkn sj mhl tp x ternilai!

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: