Gila Novel

Dalam mencari Travelog Cinta Abadi dan Bukan Sekadar Resepi tulisan Roza Roslan, terbelilah juga novel Dari Milan ke Maran tulisan Norhayati Berahim. Lepas habis baca novel tu, eh…sedap pulak baca novel nih. Ingatkan zaman muda remaja dulu je minat novel, rupanya dah pangkat makcik-makcik ni pun masih lagi seronok baca novel. Maka sepanjang minggu lepas tiga empat kali makcik masuk kedai buku. Hasilnya terbelilah  pula Bicara Hati tulisan Damya Hanna dan Awak Suka Saya Tak? tulisan Melur Jelita.
Bahaya jugak, gila novel nih. Asyik nak mengadap dia je.

Travelog Cinta Abadi dan Bukan Sekadar Resepi pun best jugak..
Yang tak bestnya,
Ain : Ummi, bila nak masak resepi-resepi ni?  baca je.
Ummi : ??? nanti le….

8 Comments (+add yours?)

  1. Lynn
    Jun 25, 2012 @ 03:19:35

    Salam kak..Selamat kembali ke tanah air..lynn terlepas pandang kak dah balik..alhamdulillah..lynn tunggu entry kak kat Mekah ye..

    Reply

  2. Lynn
    Jun 25, 2012 @ 03:19:35

    Salam kak..Selamat kembali ke tanah air..lynn terlepas pandang kak dah balik..alhamdulillah..lynn tunggu entry kak kat Mekah ye..

    Reply

  3. rumah kuning
    Jun 25, 2012 @ 08:17:04

    Lynn,t kasih. mcm takde je entry kat sana. hehehe

    Reply

  4. rumah kuning
    Jun 25, 2012 @ 08:17:04

    Lynn,t kasih. mcm takde je entry kat sana. hehehe

    Reply

  5. Irfa
    Jul 06, 2012 @ 07:19:53

    teringin nak beli buku prof kamil dan pn roza tu..dan juga melur jelitatapi bila pegi kedai buku rasa cam mahal je.huhu

    Reply

  6. Irfa
    Jul 06, 2012 @ 07:19:53

    teringin nak beli buku prof kamil dan pn roza tu..dan juga melur jelitatapi bila pegi kedai buku rasa cam mahal je.huhu

    Reply

  7. Rumah Kuning
    Jul 06, 2012 @ 12:49:37

    irfa,mahal pun takpe sebab boleh baca byk kali.

    Reply

  8. Rumah Kuning
    Jul 06, 2012 @ 12:49:37

    irfa,mahal pun takpe sebab boleh baca byk kali.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: