Penakut Dari Dulu Sampai Sekarang

1. Hari ni rombongan pemantau dari JPN datang SMK Panji. Pagi pagi lagi dah sampai.  Macam biasa le makcik ni allergic bab pantau memantau nih. Terus jiwa makcik jadi kecik walaupun body besar. Hehehe Nasib baik mereka tak masuk masa makcik tengah mengajar.  Syukur……

2. Tengah tengok kiri kanan, kiri kanan dengan kereta berderet tepi jalan, tiba-tiba ada pemandu berjiwa cemerlang gemilang bagi isyarat  aka bagi laluan supaya kita dapat keluar atau masuk, oh seronoknya. Rasa nak angkat tangan 10 minit tanda terima kasih. Semoga mereka mendapat ganjaran yang setimpal kerana  kebaikan budi pekerti itu.

10 Comments (+add yours?)

  1. SHAHZEE
    Jun 30, 2012 @ 01:39:32

    salam.RK ckgu ye?dulu sy pnh jd gstt n masa pemantauan sy mmg gigil2 mgeletar 1 bdn hehe

    Reply

  2. SHAHZEE
    Jun 30, 2012 @ 01:39:32

    salam.RK ckgu ye?dulu sy pnh jd gstt n masa pemantauan sy mmg gigil2 mgeletar 1 bdn hehe

    Reply

  3. rumah kuning
    Jun 30, 2012 @ 12:07:54

    shahzee,hehehe rk dah berbelas th jadi cikgu pun masih pucat bila ada orang nak tengok kita ngajar.

    Reply

  4. rumah kuning
    Jun 30, 2012 @ 12:07:54

    shahzee,hehehe rk dah berbelas th jadi cikgu pun masih pucat bila ada orang nak tengok kita ngajar.

    Reply

  5. rumah kuning
    Jun 30, 2012 @ 12:07:55

    shahzee,hehehe rk dah berbelas th jadi cikgu pun masih pucat bila ada orang nak tengok kita ngajar.

    Reply

  6. rumah kuning
    Jun 30, 2012 @ 12:07:55

    shahzee,hehehe rk dah berbelas th jadi cikgu pun masih pucat bila ada orang nak tengok kita ngajar.

    Reply

  7. Marya Yusof
    Jul 01, 2012 @ 12:27:52

    As salam RK,Kalau sy jgn kan org tgk kite buat kerja, tgk saya berjalan pun jd tak tentu hala…hik3 :))

    Reply

  8. Marya Yusof
    Jul 01, 2012 @ 12:27:52

    As salam RK,Kalau sy jgn kan org tgk kite buat kerja, tgk saya berjalan pun jd tak tentu hala…hik3 :))

    Reply

  9. rumah kuning
    Jul 02, 2012 @ 01:11:30

    Marya,Kalau macam ni takde le peluang nak jadi model.hehe

    Reply

  10. rumah kuning
    Jul 02, 2012 @ 01:11:30

    Marya,Kalau macam ni takde le peluang nak jadi model.hehe

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: