Dia Dah Tinggalkan Kita

Hari ni ada potluck di bilik periksa. Seronok makan-makan tapi yang tak bestnya, harini hari terakhir dapat bersama-sama seorang sahabat sebilik yg dapat bertukar ke SMK Zainab 1. Dah lama bersama di bilik periksa, susah senang, suka duka, dah rasa macam adik beradik. Dalam berpeluk cium tu, boleh saya cakap ” gi kejap je lah ke  zainab tuh, pastu mari sini semula deh” Uwaaa…. Tapi kita sedia maklum  setiap pertemuan, ada perpisahan. Ada yang sementara dan ada yang selamanya.

 Antara yang terhidang. Menu utama nasi dagang tapi takde pulak dlm gambar.
 Ketinggian ikut langsir?
Zun, semoga berbahagia di tempat baru.

6 Comments (+add yours?)

  1. SHAHZEE
    Sep 14, 2012 @ 02:26:02

    xpe..jauh dimata dekat dihati..zaman kan dah canggih skrg ni

    Reply

  2. SHAHZEE
    Sep 14, 2012 @ 02:26:02

    xpe..jauh dimata dekat dihati..zaman kan dah canggih skrg ni

    Reply

  3. Irfa
    Sep 14, 2012 @ 07:13:58

    mmg sedih nak berpisah bila dah rapat sgt.saya pun ada jugak yg sorang nak tukar dept mggu depan

    Reply

  4. Irfa
    Sep 14, 2012 @ 07:13:58

    mmg sedih nak berpisah bila dah rapat sgt.saya pun ada jugak yg sorang nak tukar dept mggu depan

    Reply

  5. Rumah Kuning
    Sep 20, 2012 @ 06:47:59

    shahzee,betul tu. tiap hari boleh berhubungirfa,apa nak buat… apa pun, semoga perpisahan ini tidak memutuskan silaturrahim.

    Reply

  6. Rumah Kuning
    Sep 20, 2012 @ 06:47:59

    shahzee,betul tu. tiap hari boleh berhubungirfa,apa nak buat… apa pun, semoga perpisahan ini tidak memutuskan silaturrahim.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: