Doa Kami

Sudah Oktober. Lamanya tak update blog. Lepas habis tanda kertas hari tu, rasa nak berehat panjang. Sebenarnya kepala ni asyik le terfikir budak-budak yang nak periksa. Masih ada lagi yang takde ghupa macam nak periksa.Dah habis ayat cikgu-cikgu dok mintak diorang supaya belajar, belajar, belajar. Tapi… masih ada yang tengah enak bermimpi. Mudah-mudahan dibukakan hati mereka untuk belajar dan melangkah menuju puncak.

4 Comments (+add yours?)

  1. echah_syed
    Oct 08, 2012 @ 09:38:01

    kita dah tunaikan tanggungjawab terpulanglah pada mereka.precious pun selalu merungut benda yg sama.bukan mudah jadi pendidik kan🙂

    Reply

  2. echah_syed
    Oct 08, 2012 @ 09:38:01

    kita dah tunaikan tanggungjawab terpulanglah pada mereka.precious pun selalu merungut benda yg sama.bukan mudah jadi pendidik kan🙂

    Reply

  3. rumah kuning
    Oct 12, 2012 @ 06:11:16

    echah_syed,rasanya cikgu-cikgu kita dulu takdelah pening kepala macam cikgu-cikgu sekarang kan. apapun redha jelah…hehehe

    Reply

  4. rumah kuning
    Oct 12, 2012 @ 06:11:16

    echah_syed,rasanya cikgu-cikgu kita dulu takdelah pening kepala macam cikgu-cikgu sekarang kan. apapun redha jelah…hehehe

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: