Rupa Tiada, Rasa Ada

Mula-mula makcik nak tanya (ada orang nak jawab  ke pun) Hehehe takpelah. Kalaulah ada orang tersesat ke blog ni la kan. Dah tersesat tu, cuba tengok pic di bawah.  Rupa  karipap ke cekodok?
 Apa? Durian crepe?  Sukanya…. 
Sebenarnya makcik cuba buat durian crepe yang tengah glemer seantero alam sekarang ni. Ada rupa durian crepe ke pun?  Makcik google je resepi dan petang tadi terhasillah durian crepe yang gemuk-gemuk itu. Tak kisahlah ya, gemuk pun gemuklah.  Yang  penting Ain cakap sedaaap.

Biarpun tak kiut miut 
tapi makan sebiji terus kenyang.

12 Comments (+add yours?)

  1. Bint Lazim
    Dec 04, 2012 @ 13:51:54

    Nakkkkkkk

    Reply

  2. Bint Lazim
    Dec 04, 2012 @ 13:51:54

    Nakkkkkkk

    Reply

  3. Rumah Kuning
    Dec 04, 2012 @ 13:54:52

    wah…terus ada pelanggan. kejap, nak tolong mkn. hehehe sedaaap. noor…bila nak balik?

    Reply

  4. Rumah Kuning
    Dec 04, 2012 @ 13:54:52

    wah…terus ada pelanggan. kejap, nak tolong mkn. hehehe sedaaap. noor…bila nak balik?

    Reply

  5. Ibuhani
    Dec 05, 2012 @ 00:36:54

    Lempeng durian…..hehehe….tp k.ani prefer durian segar lg!

    Reply

  6. Ibuhani
    Dec 05, 2012 @ 00:36:54

    Lempeng durian…..hehehe….tp k.ani prefer durian segar lg!

    Reply

  7. MystoryPic
    Dec 05, 2012 @ 00:58:06

    Doyan crape yg gemuk tu comel nya kak… kalau yg kurus tu nampak tak menarik jer

    Reply

  8. MystoryPic
    Dec 05, 2012 @ 00:58:06

    Doyan crape yg gemuk tu comel nya kak… kalau yg kurus tu nampak tak menarik jer

    Reply

  9. Rumah Kuning
    Dec 05, 2012 @ 05:12:07

    MystoryPic,Yg kurus, slim la comel. Yg gemuk, susah nk cari baju. hehehe dah masuk tajuk lain.

    Reply

  10. Rumah Kuning
    Dec 05, 2012 @ 05:12:07

    MystoryPic,Yg kurus, slim la comel. Yg gemuk, susah nk cari baju. hehehe dah masuk tajuk lain.

    Reply

  11. Rumah Kuning
    Dec 05, 2012 @ 05:14:08

    ibuhani,doyan segar pun sedap. tambah2 yg baru pungut dari kebun.

    Reply

  12. Rumah Kuning
    Dec 05, 2012 @ 05:14:08

    ibuhani,doyan segar pun sedap. tambah2 yg baru pungut dari kebun.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: