Fogging Time

 Alkisahnya salah seorang jiran kami kena denggi. Pastu seluruh kejiranan kami kena perasap. Dah sesak nafas, kat mana nak lari? Dalam rumah dah tentu tak dibenarkan. Luar rumah juga tigapat orang sembur serentak. Dulu-dulu rasanya seorang je tukang sembur. Boleh le kita lari sana lari sini. Sekarang ni, serentak diorang menyembur kiri kanan belakang depan. Yang dok melilau-lilau pun tigapat orang jugak. Check sana check sini.  Sorang daripada kumpulan tu cakap kat makcik. Masuk je dalam kereta. Sebenarnya makcik pun terfikir jugak macam tu tapi rasa macam mengada je nak dok dalam kereta, tapi bila diorang cakap gitu, makcik dan  Ain terus masuk dlm kereta, buka aircond dan olalala. hehehe


Abaikan pagar yang sudah berkulat.

2 Comments (+add yours?)

  1. Rashid
    Jan 12, 2013 @ 15:59:02

    yup! sekarang ni dorang datang 4..5 orang. sekali sembur berasap satu taman .. heherumah kuning pagar pun kuning ..

    Reply

  2. Rashid
    Jan 12, 2013 @ 15:59:02

    yup! sekarang ni dorang datang 4..5 orang. sekali sembur berasap satu taman .. heherumah kuning pagar pun kuning ..

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: